Järvsö Bergscykel Park

 

En sak som har förändrats sen jag flyttade upp hit är jag är ute mer för att det finns så många roliga saker att göra utomhus! Och jag kan då säga att jag aldrig riktigt varit en utemänniska. 
Hemma i Stockholm åkte jag oftast till city och shoppade, fikade, åt ute eller gick på bio. Ibland (och med ibland menar jag en gång i halvåret..) gick jag ut och festade. 
Friheten är så mycket större när man har tillgång till naturen, och det är verkligen inte något jag tar förgivet. 

En sak som jag har sysselsatt mig med här är att ta med systemkameran upp till Bergscykelparken och fotografera utsikten och de förbiåkande cyklisterna.
Jag och min sambo åker oftast dit tillsammans och då brukar ha med oss en varsin sallad och dricka, och så brukar vi ha en picknick uppe på toppen. 
Orkar vi inte fota brukar vi vandra ner för berget för att få lite motion. 

Här kommer lite bilder från när vi var och fotade!

 P.S tack till Berg & Bar som på begäran gjorde en islatte utan att den stod med på menyn. Ni räddade min dag!  

 

 

 
 
 
 
 
Foto | |
Upp