En morgon i stallet.

 

Hej!

Först och främst vill jag tacka för det fina stödet jag fick av mitt senaste inlägg. Jag uppskattar det verkligen. Tack! <3

Hursomhelst! Häromdagen var vi och hälsade på hästarna på Monster Trav.
De har i nuläget 20 hästar (!) så ni kan förstå hur mycket tid och energi det krävs för att sköta om dem alla! Dessutom fick de tillökning nyligen då de fick två föl. Jag tycker att hästar är jättefina djur men ska jag vara ärlig är jag rädd för dem. 

Visserligen hade jag som treåring min svarta lilla shetlandsponny som jag hade hand om, men när jag blev äldre och började på ridskola förändrades min kärlek för hästar till rädsla. 
Jag gick in i en av hästarnas box och skulle ge honom morötter när han fick spel, backade in mig i ett hörn och sparkade vilt omkring sig. Ända sen dess har jag inte vågat gå nära hästar. Riktigt tråkigt med tankte på hur mycket jag gillade dem innan. 

Däremot är de här hästarna är så fina och goa är jag nästan säker på att rädslan kommer att försvinna så småningom. 

Här kommer lite bilder från stallet! 

 

 
 
 

 

Allmänt | |
Upp