Ändra temat på bloggen?

 
Jag har funderat länge på vad jag vill ha för typ av blogg. Jag använder denna som en slags dagbok och dokumentation om mitt liv. Men jag skulle gärna vilja skriva om någonting som jag har ett intresse av. Och nu råkar det vara så att jag har ett ganska ovanligt intresse. 

Här om veckan kom jag på mig själv babbla om ännu en konstig historia och onödig fakta om behind the scenes processen under Green Days inspelning av deras senaste platta. Sen kom jag på det.
 
Nästan varje konversation jag har slutar med att jag pratar om antingen musik eller filmer, jag har alltid haft en ovanligt stor koll på fakta om skräckfilmer som är baserade på verkliga händelser om riktiga seriemördare eller random fakta om kända musiker. 
Har faktiskt ganska länge funderat på om jag ska starta en blogg med ett skräck/ underhållnings tema som just handlar om detta. Skriva inlägg om kända mordfall och ökända seriemördare, samt fakta om musiker.
 
Däremot skulle det vara så mycket jobb med det och just när bloggen fortfarande är så liten känns det ganska onödigt. 
Eller kanske behålla bloggen som den är och ha "Skräcksöndag" eller liknande? Kanske är bättre med en mjukstart och förvarna er läsare vad det kommer skrivas om härnäst ;) 
 
 
 
Personligt | |
Upp