Abstinens efter Stockholm.

 
De senaste dagarna har varit lite som en berg och dalbana. Jag har abstinens efter Stockholm.
Förutom själva staden så saknar jag mina vänner. Det blir att antingen åka till Hudiksvall eller Gävle och ta sig en shoppingrunda någon dag framöver så man känner sig lite hemmastadd!

Annars har jag haft det bra. Förutom att jag har gått ut och börjat springa har jag bakat en hel del och även försökt mig på att göra en Gothic latte (med andra ord en svart iskaffe) och det gick väl inte sådär jättebra. Men vad säger man, övning ger färdighet va?  

Har också varit ute och fotat en hel del. Det är ganska lustigt, när jag startade den här bloggen ville jag skriva om personliga saker men nu när jag tänker efter har foto blivit lite av ett intresse för mig och det kommer att spegla av sig ganska mycket här i bloggen. 
Har även funderat på att kolla upp kurser som jag skulle kunna gå, möjligen inom musik eller foto/redigering. En kurs i kreativt skrivande hade inte varit helt fel heller. Har som alltid hundra idéer i huvudet på en och samma gång, men jag gillar nästan att ha för mycket saker att göra än att inte göra någonting alls. 
Hursomhelst kommer jag hålla bloggen uppdaterad.
 
Passar på att lägga upp några av bilderna jag tog när jag fotade kyrkan häromdagen. 
 
 
 
 
Foto, Personligt | |
Upp